Dharamshala - Telefoon kwiet

24 april 2019 - Dharamsala, India

Goedemorgen,

Hier gaat het goed, maar om met de deur in huis te vallen: telefoon kwijt en email geblokkeerd. Dus ik ben slecht bereikbaar! (en ik ben alle teefoonnummers kwijt). Ik wilde graag zonder telefoon reizen dus ik heb er zelf om gevraagd. Als er wat belangrijks is laat het dan aan de familie weten want die probeer ik af en toe wel te bereiken.

Mijn nieuwe (hopelijk tijdelijke) emailadres is [email protected]

als je denkt dat dat handig is kun je daar wel je 06nummer naar emailen dan kan ik altijd een keer met een andere telefoon appen.

Verder: ik ben nu in Dharamshala waar de Dalai Lama woont. Ik heb hem nog niet gezien want ik heb 10 dagen in een klooster gezeten. Heel interesant over boedisme en met 100 erg leuke medereizigers. Het was stilteretraitte maar heb weer boel nieuwe vrienden aan over gehouden. Het klooster ligt v\boven op een heuvel in het bos en de hele dag moet je op je spullen letten omdat de apen het anders jatten. Het uitzicht over tientallen kilometers vallei, meer en heuvels misschien wel tot aan Pakistan is ansichtkaartmooi. Ik kan helaas geen fotos meer delen, maar je kan het zien op tushita.info.

de telefoon ben ik boven op een berg verloren, ik ga m nog een keer opzoeken maar het was 20 km wandelen dus moet ff de energie voor vinden. Nu eerst weer een 6-daagse in tushita.. geen zorgen verder gaat het goed met me :)

hoop met jullie ook!  May all beings be happy, groeten !

1. Rob:
    24 april 2019
    Haha hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?! Maar hopelijk vind je je tel weer, al is het maar voor de foto’s. Veel plezier!
  2. Willeke:
    24 april 2019
    Hoop dat je hem terug vindt. Fijn dat het goed gaat. Hier gaat het ook goed. Heb je wel gemist bij de paasbrunch met alle anderen. Liefs 😘 van mij
  3. Nynke:
    24 april 2019
    Mooi om iets van je te lezen Chiel! We waren al benieuwd waar je uit hing :-) Fijn dat het goed met je gaat. Groeten aan de Dalai Lama!
  4. Jan stam:
    25 april 2019
    Fijn dat het goeg gaat. Houen zo!
  5. Pascal:
    26 april 2019
    Chieltie maine vriend ik hoor pas net van je blog! Blij wat te lezen het was al ff stil. Geniet ervan ❤️
  6. Steffan:
    30 april 2019
    He Baas, goed om wat van je horen! Fijn dat het zo goed bevalt en dat je aan het relaxen bent! Geniet ervan
    Liefs van de Beentjes
  7. Yume Ramos:
    30 april 2019
    Goed om wat van je te horen Chiel!! Fijne dat het goed met je gaat! Lekker genieten groetjes familie Ramos! Xxx
  8. Niels:
    30 april 2019
    Mooie verhalen Chiel! (Al is deze wat aan de korte kante😬) Fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Safe travels! Groetjes van de Liezenties 😘